Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Περί χωρισμών και έρωτος!


Στη σημερινή βόλτα στο διαδίκτυο, βρέθηκα αντιμέτωπος με σειρά δημοσιευμάτων σχετικά με χωρισμούς. Όχι ότι κι ότι, αλλά χωρισμούς διασημοτήτων. Εμ, τι. Με τέτοια κρίση, μόνο οι διάσημοι γνωρίζουν απ' ότι φαίνεται στα sites. Το πόσο στεναχωρέθηκα δεν περιγράφεται... Ευτυχώς που είμαι σε δίαιτα και θα με διευκολύνει στο να χάσω και άλλα κιλά.

Ετσι λοιπόν, μέσα σε όλα είδα πως γνωστός τραγουδιστής - στιχουργός - θαμώνας απογευματινών - νυχτερινών καταστημάτων  στα νότια προάστια να χωρίζει με την γυναίκα της «διπλανής πόρτας» (τραγουδίστρια κι αυτή), εντελώς ξαφνικά. Και έτσι, τα κοριτσάκια και τα αγοράκια, να δηλώνουν τυχερά που είναι μόνοι τους και έχουν την «ευκαιρία» να κερδίσουν την ... καρδιά τους.

Εντάξει. Κι εγώ έχω τις αδυναμίες μου στον καλλιτεχνικό χώρο - κυρίως για τα πλούσια ελέη τους - αλλά δε θα σκάσω αν μία από αυτές κάνει σχέση, δηλώσει ευτυχισμένη και φωτογραφίζεται αγκαλιά με το ταίρι της που όλως τυχαίος, είναι και αυτό πολυτάλαντο και γνωστό. Ούτε θα πετάξω στα σύννεφα αν κάποια χωρίσει ώστε να τρέξω εκεί που συχνάζει για να την κάνω να ... λιώσει (λέμε τώρα). Αυτά τα αφήνω για τους γόηδες, που είναι γνωστοί σε αυτά που κάνουν. Που τραγουδάνε, που γράφουν τραγούδια, που είναι fit, που έχουν τρία τέσσερα σπίτια ή όταν φεύγουν από αυτά, μπαίνουν στη Ferrari αναγκαστικά αφού η Lamborgini είναι στο συνεργείο.Θα προτιμήσω, να με ερωτευτεί ο άνθρωπος που θα δεχθεί εμένα, τη δουλειά μου και όλα τα συναισθήματα που τρέφω για εκείνον.

Αντίθετα, στεναχώρια είχε περάσει ο αξέχαστος Θανάσης Βέγγος στην ταινία «Τύφλα να έχει ο Μάρλον Μπράντο» όπου υποδύεται τον υπάλληλο ληξιαρχείου που στις διακοπές του μπλέκεται στο παιχνίδι του συνονόματου διάσημου ποιητή και του φίλου του. Ο τελευταίος θέλει να αποδείξει πως η επιτυχία του ποιητή στο γυναικείο φύλο οφείλεται στο όνομά του και όχι στην ομορφιά του. Με τον Στέφανο Αυγερινό, τον υπάλληλο ληξιαρχείου βέβαια, να ξεφεύγει τελείως βλέποντας τόσες γυναίκες να τρέχουν πίσω του!  «Ε, λοιπόν κύριοι αυτό δεν το περίμενα ποτέ. Να έχω τόση πέραση. Μου ρίχνονται οι γυναίκες κύριοι, μου ρίχνονται. Οι όμορφες, οι άσχημες. Οι παντρεμένες, οι ανύπαντρες. Οι κυράδες, οι καμαριέρες. Ως και ο ξενοδόχος ακόμα». «Εσείς, πως το εξηγείτε αυτό;» «Φαίνεται πως γύρισε το φύλλο. Έσπασε η γκίνια και πλάκωσε μαζεμένη η ρέντα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου